piątek, 15 lutego 2013

Oszczędzanie przez internet cz1

Witam.
Kilka postów na temat ekonomi w gospodarstwie domowym.
1. Familo cz1 - kiedy można zaoszczędzić na zakupach
2. Familo cz2 - moje pierwsze zamówienie
3. Familo cz3 - dostawa kurierem
Chciałem się podzielić z Wami informacją na temat możliwości robienia zakupów przez internet ze zniżką. Swego czasu napisałem kilka rozwlekłych postów więc tym razem będę się streszczał. Jakby co to proszę komentować odpowiem na pytania.

Mógłbym o tym nie pisać ale doszedłem do wniosku, że raz sam korzystam i jestem zadowolony a dwa to taki sam materiał na artykuł jak przepis na odchudzony pasztet czy o odchudzani.

Familo cz1 - kiedy można zaoszczędzić na zakupachKtoś kto wejdzie do sklepu i przejrzy pobieżnie artykuły zapewne wyjdzie i to będzie błąd.
Familo cz1 - kiedy można zaoszczędzić na zakupach
Ktoś kto wejdzie do sklepu i przejrzy pobieżnie artykuły zapewne wyjdzie i to będzie błąd.

Znalazłem firmę, która prowadzi sklep na zasadzie hurtowni z tym ze sprzedaje detalicznie przez internet . Ponieważ firma powstała niedawno więc w tej chwili ofertę ma dość ubogą, ale ja już zrobiłem zakupy i jestem zadowolony. Mimo że produktów jest tam ok 340 to głównie są tam produkty spożywcze i chemiczne oraz takie których się na co dzień używa W domu.  czasem maja rozszerzać ofertę o sprzęt gospodarstwa domowego i inne.
Jak nie znajdziesz nic dla siebie to nic nie tracisz, bo co kilka dni jest odnowienie oferty i pojawiają się nowe produkty. Najważniejsze żeby podejść do tego z głową. Po wejściu na stronę można zobaczyć wszystkie dane firmy a po darmowej rejestracji jest dostęp do sklepu gdzie można obejrzeć produkty i porównać ceny. I teraz kilka rzeczy które zauważyłem.

1. Zakupy i opłaty.

Rejestracja jest darmowa i bez formalności, zarejestrować się może każdy dorosły oraz firmy. Wyrejestrowanie odbywa się po 3 miesiącach nie robienia zakupów.
Zakupy można robić już od 50zł.
50 - 150 zł za przesyłkę kurierem płacisz 19 zł.
151 zł w wzwyż kurier jest za darmo.
6 zł - kosztuje płatność przy odbiorze.
od 200 zł w wzwyż firma daje 4% rabat z kwoty zakupów w danym miesiącu, który jest doliczany do zakupów w następnym miesiącu.
2% premia z kwoty zakupów w danym miesiącu jest doliczana dla osób, które kupują regularnie co miesiąc.
Nie ma możliwości przesyłania pocztą ponieważ sklep jest nastawiony na wysyłanie większych paczek, dlatego też mają podpisaną umowę z firmą kurierska celem zmniejszenia kosztów do minimum.

2. Umiejętne wybieranie produktów.

Tak jak wcześniej wspomniałem produktów jest ok 340 ale są porozrzucane na stronie sklepu po działach i mogą sprawiać wrażenie, że jest ich mało - ale to tylko złudzenie.
Ktoś kto wejdzie do sklepu i przejrzy pobieżnie artykuły zapewne wyjdzie i to będzie błąd.
Ja porównywałem ceny www.familo.com i dla przykładu groszek zielony i kukurydza kosztowała mnie po cenach Familo o 0,32zł taniej niż w najtańszym sklepie w mojej okolicy. Do tego dojdzie jeszcze 6% zniżki za zakup powyżej 200zł czyli będę miał 0,42 zł taniej na jednej puszce. A termin przydatności upływa we wrześniu 2015r. Jeszcze lepiej wygląda sprawa z ryżem, dlatego kupiłem takie jego ilości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do dzielenia się opiniami.