czwartek, 21 lutego 2013

Oszczędzanie na zakupach cz3


Familo cz1 - kiedy można zaoszczędzić na zakupachKtoś kto wejdzie do sklepu i przejrzy pobieżnie artykuły zapewne wyjdzie i to będzie błąd.
Familo cz1 - kiedy można zaoszczędzić na zakupach
Ktoś kto wejdzie do sklepu i przejrzy pobieżnie artykuły zapewne wyjdzie i to będzie błąd.
Cześć.
1. Familo cz1 - kiedy można zaoszczędzić na zakupach
2. Familo cz2 - moje pierwsze zamówienie
3. Familo cz3 - dostawa kurierem

W poprzednim postach zaprezentowałem jakie zakupy robiłem przez Internet w Familo. To było o 17-tej we wtorek. A dziś tj. czwartek przed 10tą rano podjechał kurier i przywiózł paczkę - po niecałych dwóch dobach.
Paczka jak paczka. Ilość produktów się zgadzała z tą która zamówiłem. Martwiłem się o daty ważności głównie produktów spożywczych bo czasami w dużych marketach kupuje się z datą tuż przed dzwonkiem zwłaszcza gdy są promocje. Ale nie potrzebnie bo nawet kukurydza i groszek, który był w promocji miały datę ważności do następnego roku.Z produktów, które zamówiłem (lista Familo cz2 - moje pierwsze zamówienie) najwcześniejsza datę miał ketchup bo do 08-2013, a tak to pozostałe miały do 2014 roku. Puszka z filetami jest do 10-2015r czyli może jeszcze trochę poleżeć.
To dziś tak na szybko tyle.

Ja porównywałem ceny www.familo.com i dla przykładu groszek zielony i kukurydza kosztowała mnie po cenach Familo o 0,32zł taniej niż w najtańszym sklepie w mojej okolicy. Do tego dojdzie jeszcze 6% zniżki za zakup powyżej 200zł czyli będę miał 0,42 zł taniej na jednej puszce. A termin przydatności upływa we wrześniu 2015r. Jeszcze lepiej wygląda sprawa z ryżem, dlatego kupiłem takie jego ilości.
Jak cenowo wychodzi proponuję samemu porównać www.familo.com z lokalnymi cenami. Ja postaram się opisać w jednym z najbliższych artykułów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do dzielenia się opiniami.